czwartek, 7 czerwca 2012

To dziwne uczucie...

"Więcej nic nie mów, tylko przytul się"
Zapewne nie tylko ja mam taki moment kiedy doskwiera mi brak poczucia, że dla kogoś jesteśmy ważne, że ten ktoś o nas myśli, że dla tej osoby coś znaczymy.
Heh.. ostatnio miewam taką chęć przytulenia się do kogoś. Mówią mi przytul przyjaciółkę, misia itp. xd .. no ale to jednak nie to samo co przytulenie do chłopaka ;d Moja przyjaciółka ma tą możliwość (eh. farciara xd)
Też nie raz mi mówi "Znajdź sobie kogoś" , "Wiesz jak to fajnie mieć osobę dla której wiesz, że coś znaczysz ?" a ja tylko kiwam głową ;d 
Miłości tak na prawdę nie warto szukać ^^ ona przecież prędzej czy później sama przyjdzie. Najlepiej brać pierwszego lepszego gó*na, tylko poczekać na coś wyjątkowego ;d.. niewiem może wygaduję bzdury, ale ja tak myślę i kieruję się tym ;D

Kurde 1:19 .. idealny moment na pisanie wypocin xD

1 komentarz:

  1. zawsze warto mieć kogoś bliskiego
    zapraszam
    http://iloveeverythingihave.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Każdy komentarz ma dla mnie olbrzymie znaczenie.
3. Ważne by komentarz był szczery i prawdziwy.
4. Komentarze jak"fajny blog, zapraszam do mnie." niezbyt mnie interesują.
Dziękuje ;D