czwartek, 7 czerwca 2012

Powitanie :D


Siemka wszystkim ;D 
Ja jestem Gabi, a to mój blog, w którym mniej więcej będą poruszane tematy jak:

1. dorastanie
2. problemy miłosne
3. kłótnie z rodzicami
4. niechciane rodzeństwo
5. znajomi
6. uroda
7. otyłość

nooo.. mniej więcej o to mi chodzi, ale przecież życie nastolatki nie składa się tylko z problemów... Pragnę też poruszyć na tym blogu swoje przemyślenia, odczucia związane z ...zobaczę jeszcze czym :D

Chociaż nie obiecam, że będą tu tematy związane "tylko" z tymi wyżej wymienionymi przykładami. ;D

Pierwszy wpis i się stresuje... może to przez to, że nie wiem jak zacząć? czy dobrze słowa dobrałam? czy nie pogmatwałam tekstu ;D ale trzeba być optymistą i mieć nadzieje, że blog się spodoba. :D
Pozdrawiam :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Każdy komentarz ma dla mnie olbrzymie znaczenie.
3. Ważne by komentarz był szczery i prawdziwy.
4. Komentarze jak"fajny blog, zapraszam do mnie." niezbyt mnie interesują.
Dziękuje ;D