piątek, 8 czerwca 2012

Rady jak owinąć sobie chłopaka wokół palca. ♥

"Flirt jest najlepszą furtką"
 • patrz się na chłopaka, tak długo, aż on spoglądnie na ciebie, a ja już się popatrzy, to po 1 sekundzie odwróć wzrok. Tak żeby wiedział że masz coś do niego, ale że nie wlepiasz wzrok w niego jak obrazek, to ich odstrasza.

 • ubieraj się ładnie, ale nie rób z siebie plastikowej lali! Oni wolą naturalne laski, pełne życia, z dobrym humorem, i mające do siebie dystans.

 • mów chłopakowi przy każdej natrafiającej się okazji komplementy, np. "masz świetne perfumy" albo " niezły fryz ". ale strzeżcie się z tymi perfumami, bo może się okazać, że on wcale się nie perfumował, a wy coś wyczułyście...

 • nie narzucaj mu się!! nie łaź za nim, nie gadaj cały czas, nie pytaj gdzie idzie. oni tego nie-na-wi-dzą.

 • pytaj go o różne rzeczy, niekoniecznie związane ze szkołą. Jeśli znacie się lepiej i macie dobre kontakty, poproś go o spisanie czegoś, np matmy, podpowiadanie na sprawdzianie itp. to banalne, ale zbliża!

 • uśmiechaj się do niego !!! - to najważniejsze.

i pamiętaj ! nie liczy się to, jaka marka widnieje na metce Twojej bluzki czy sukienki, ale to, jakie masz wnętrze.

 Powodzenia :D... i spontanicznie :D

2 komentarze:

  1. Świetne porady! Blog jest na prawde super! będę wpadać.
    Zaprasza również do mnie, dopiero zaczynam ale mam nadzieję że się spodoba i zostaniesz obserwatorem! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 54 year-old Health Coach I Rycca Hanna, hailing from Manitouwadge enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and scrapbook. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Grand Am. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń

1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Każdy komentarz ma dla mnie olbrzymie znaczenie.
3. Ważne by komentarz był szczery i prawdziwy.
4. Komentarze jak"fajny blog, zapraszam do mnie." niezbyt mnie interesują.
Dziękuje ;D