piątek, 8 czerwca 2012

Mecz 1:1 ... i jest dobrze :D

"Mecz można wygrać, przegrać albo zremisować."
Haaa ! Przyjaciel przegrał zakład bo myślał, że wygramy.. a jest remis zarobiłam 2 zł ! :D 
Gdyby nie Lewandowski i Tytoń to byśmy przegrali.. POLAĆ IM ! :D
Kuźwa moi sąsiedzi wydzierali się na całe Bielany, a koledzy spamują przez cały czas na fb.. mam tego dość xd, ale to dopiero początek. Eh. :D

Jeszcze taki jeden Krzysiek wyszedł specjalnie na balkon i zaczął drzeć mordę
" POLSKAAA GOLAA" .. ja piernicze ... jaka siara xd .. się do niego w szkole nie przyznaje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Każdy komentarz ma dla mnie olbrzymie znaczenie.
3. Ważne by komentarz był szczery i prawdziwy.
4. Komentarze jak"fajny blog, zapraszam do mnie." niezbyt mnie interesują.
Dziękuje ;D