poniedziałek, 31 grudnia 2012

Przeprosiny...

"Lepiej późno niż wcale"

 Ze względu, że dawno mnie tu nie było wstawię w najbliższym czasie kilka postów :). Ehh.. z gęby cholewę sobie zrobiłam, bo obiecałam jak pisało we wcześniejszym poście, że będę tu często dodawać nowe tematy, a co zrobiłam? PF! Aż żal mi samej siebie...ale mam nadzieje, że to jakoś nadrobię :D i przepraszam po raz kolejny :)

Dzisiaj sylwester! :D
Trza świętować! Bawić się! ale o tym później xd teraz, żeby zrekompensować moją nieobecność napisze o to taki arcik dotyczący nas, a mianowicie co podoba się chłopakom najbardziej w naszej postaci. :D




Wygląd


Oczy - mówi się, że są zwierciadłem duszy(romantycznie :D), często można z nich wyczytać różne emocje. Gdzieś czytałam, że jak nam się ktoś podoba to źrenice się powiększają. Więc patrzmy sobie w oczy częściej xD


Grube gęste włosy- Dużą uwagę chłopcy przywiązują również do włosów. Im dłuższe tym lepiej. :D 
Gęste i grube włosy są oznaką, że dziewczyna jest okazem zdrowia, dzięki czemu jest bardziej atrakcyjna.
 

Szczery uśmiech- Sygnalizuje, że jesteś wyluzowana i pozytywnie nastawiona do świata. Naturalny uśmiech jest bardzo seksowny i przyciąga męskie spojrzenia. Uśmiechaj się często a chłopcy to na pewno zauważą :D
 

Piersi - a jakże by inaczej XD...Aa! I nie zapominając o pupie :D

Zadbane dłonie- Chłopcy lubią dziewczyny zadbane, a dłonie są naszą wizytówką, dlatego warto poświęcić im trochę uwagi. Nie obgryzaj paznokci to ich na pewno odstraszy :p

Smukłe nogi- Wiadomo, długie, szczupłe nóżki przyciągną nie jedno, a kilka spojrzeń :D

2 komentarze:

  1. ajć ! Prawda prawda ;]
    szkoda że chłopaki patrzą głównie na wygląd ;bb

    http://przyjazn-milosc-zaufanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu to wzrokowce ;D chociaż zdarzają się wyjątki :3

      Usuń

1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Każdy komentarz ma dla mnie olbrzymie znaczenie.
3. Ważne by komentarz był szczery i prawdziwy.
4. Komentarze jak"fajny blog, zapraszam do mnie." niezbyt mnie interesują.
Dziękuje ;D