poniedziałek, 31 grudnia 2012

Czego w dziewczynach nie znoszą chłopcy?

 "Jeśli masz wahania co do zaufania, to lepiej nie ufaj"
Toż to ciekawe jakie to zachowanie bądź styl nie znoszą chłopacy?
Wiadomo każdy ma inny gust, a o gustach i guścikach się nie dyskutuje ;)
ale wydaje mi się, że... i napiszę tu o tym xd

1. Tapeta - tona makijażu oszpeca! Przkonałam się na własnych oczach.. moja znajoma była śliczną naturalną osóbką... i co jej strzeliło do łba?!
Masa pudru, doczepiane rzęsy..brrr! I wygląda teraz o niebo...gorzej.

A więc zapamiętać sobie raz na zawsze, że tapeta zakrywa to co jest pod nią piękne, wspaniałe wręcz :)

2. Świecenie tyłkiem - to, to już jest przegięcie, wystawianie tyłka na światło dzienne jest okropne. Niektórym facetom to się na pewno podoba, ale to tylko jeśli chcesz zaliczyć przygodę podczas jednej nocy. Ktoś z taką łatwą osóbką by nie był na serio.
 

3. Pozerstwo - np. mam buty z dc, koszulkę z etnies'a, spodnie z fallen'a, wyczepistego full-capa z new ery i deskę w ręku za 400 zł nie potrafiąc nawet utrzymać się na niej.
To jest pozerstwo! Pokazywanie osobom kogoś kim nie jesteśmy. Udawanie na siłę, by się komuś przypodobać. Mnie strasznie denerwują takie osoby gdzie przyjdą np. na sp i nic nie robią tylko popisują się deską, a gdy przyjdzie co do czego to nawet nie zrobią najprostszego tricku. Takie lansowanie się, czymś czego nie potrafią. Żenujące :< Czymś takim się nie imponuje wręcz przeciwnie...

4. Eksponowanie piersi - wiadomo trochę okey. Ale, żeby wywalać je tak na wierzch, że raziły po oczach niczym reflektor samochodu jadąc na długich? O nie! Przez coś takiego chłopcy mają cię za łatwą.

5. Styl typu barbie - Spoko ja nic do tego nie mam, ale przesadyzm typu xd : chodzenie w różowym mini po szkole, koszulka gdzie wystaje pępek oraz biust na wierzchu(nie zapominając o kolorku różu :D) kilosy tapety, szpilki 11 cm-owe gdzie idzie się zabić. Doczepiane blond włoski... to odraza, niestety w mojej szkole jest kilka takich zołz. Czemu zołzy? Ponieważ mają charakter to chrzanu. I właśnie to kolejny punkt czego chłopcy, albo raczej WSZYSCY nie znosimy.

6. Fatalny charakter - Nikt z pewnością nie lubi oszustów i dokuczaczy :<. 

Osób które tylko czekają, żeby wylać kwas nienawiści na niewinną osobę.
Fałszerze typu, gdy jest sama z tobą udaje nie wiadomo jaką przyjaciółeczkę. A gdy przychodzi co do czego, to mści się na tobie. Ja miałam tak nie raz, dlatego teraz ufam jedynie dwóm osobom .. rodzicom :D

1 komentarz:

  1. Masz rację, ale niestety coraz więcej dziewczyn tak robi. :(

    OdpowiedzUsuń

1. Obraźliwe komentarze będą usuwane.
2. Każdy komentarz ma dla mnie olbrzymie znaczenie.
3. Ważne by komentarz był szczery i prawdziwy.
4. Komentarze jak"fajny blog, zapraszam do mnie." niezbyt mnie interesują.
Dziękuje ;D